1. Tellimistingimused
1.1. Tellimistingimused kehtivad kõikidele füüsilistele ja juriidilistele isikutele Taivoster Baltic OÜ ostukeskkonna kasutamisel ning toodete ostmisel.
1.2. Lisaks tellimistingimustes väljatoodud tingimustele reguleerivad Taivoster Baltic OÜ vahendusel soetatud toodetest tulenevaid õigussuhteid kõik Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
2. Hind
2.1. Taivoster Baltic OÜ jätab endale õiguse teha hinnakirjas muudatusi vastavalt vajadusele ning turuhindade muudatustele.
2.2. Kõik toodete hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 22%.
2.3. Ostetud toodetele lisandub vajadusel transpordikulu, mis lisatakse ostutellimusele ostukorvis.
2.4. Hinnad www.taivoster.ee e-poes ja Taivoster Baltic kaupluses ei ole kõikidel toodetel samad.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Valitud tooted saate lisada ostukorvi.
3.2. Ostetud toodete koguseid saate muuta lahtris “kogus” või hiljem ostukorvis kinnitades muudetud kaupade koguseid vajutades nupule “uuenda”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “vormista tellimus”.
3.4. Tellimuse vormistamise lehel tuleb sisestada Teie isiku- ja kontaktandmed (veenduge andmete korrektsuses) ning kinnitada tellimus klikkides nupule “vormista tellimus”.
3.5. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist ning kauba eest tasumist palutakse Teil läbi lugeda ja kinnitada Tellimistingimused. Sellega loetakse, et te olete kinnitanud ning nõustunud kõikide Taivoster Baltic OÜ tellimistingimustega.
4. Tellimuse eest tasumine
4.1. Tellimuse eest on võimalik tasuda läbi pangalinkide, krediitkaardiga, ülekande arvega või kaupluses kohapeal.
4.2. Tasudes läbi pangalingi vajutage peale makse tegemist kindlasti nupule “Tagasi kaupmehe juurde”, vastasel juhul ei saa me tellimusest teada.
4.3. Teil on võimalik tasuda arve eest ka hiljem pangaülekandega.
4.3.1. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse Teile automaatselt arve e-mailile, kust leiate ka pangarekvisiidid kuhu ülekanne tuleb teha
4.4. Teil on võimalik arve eest tasuda ka sularahas või pangakaardiga meie kaupluses kohapeal.
4.5. Teie tellimust ei panda enne arve tasumist teele.
5. Toodete kohaletoimetamine
5.1. Toodete kohale toimetamiseks on Teil võimalik valida transpordi teenuste vahel: Omniva pakiautomaat või kullerteenus.
5.2. Kaupade komplekteerimine ning postitamine toimub kuni 7 tööpäeva jooksul peale makse laekumist. Kullerteenuse ja Omniva pakiautomaadi vahendusel jõuavad kaubad suurematesse Eesti linnadesse 1-2 tööpäeva jooksul peale postitamist. Teistesse Eestimaa piirkondadesse võib tarneaeg olla mõnevõrra pikem. Tellimisel olevate toodete tarneaeg võib olla pikem. Juhul, kui Teie tellimuse esitamisest on möödunud enam kui 10 tööpäeva ning saadetis ei ole Teieni jõudnud, siis palume sellest koheselt meid teavitada e-posti teel pood@taivoster.ee
5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud kaup on hetkel laost lõppenud, postitamine viibib või kaupade transport hilineb tarnija poolt, teavitatakse Teid eraldi telefoni või e-posti teel esimesel võimalusel.
5.4. Palun veenduge et Teie poolt sisestatud andmed oleksid korrektsed.
6. Tellimuse tühistamine, toodete tagastamine ja vahetamine
6.1. Teil on õigus tellimus tühistada peale tellimuse eest tasumist ning enne tellimuse täitmise alustamist. Selleks palume koheselt peale tellimist täita vastavasisuline e-kiri aadressile info@taivoster.ee ning lisada tühistamise tellimusele kindlasti oma nimi, oma arveldusarve number, tellimuse/arve number ning kontakttelefon.
6.2. Juhul, kui tellimuse tühistamise teade saabub peale tellimuse täitmist, kuulub kauba eest tasutud summa Teile tagastamisele, kuid transpordikulu Teile ei tagastata.
6.3. Peale toodete kättesaamist on Teil võimalus tooted 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest müüjale tagastada, saates eelnevalt info@taivoster.ee taganemisavalduse. Kõik tagastatavad tooted peavad olema kasutamata, puhtad, kahjustamata ja kinnises originaalpakendis.
6.4 Toote tagastamise, vahetamise või asendamise korral kannab Klient kõik toote tagastamisega seotud otsesed kulud, välja arvatud juhul, kui tagastatav toode ei vasta tellitule. Tooted tuleb tagastada meie kauplusesse Turu 45b, Tartu või saata pakiautomaadiga Tartu Rebase Rimi pakiautomaati. Pakiautomaati saatmisel märkida saaja telefoninumbriks 53401113 ja e-maili aadressiks pood@taivoster.ee
6.5. Tagastamisõigus ei kehti hügieenilistel kaalutlustel pakendist välja võetud pesutoodetele, ohutuse kaalutlustel isikukaitsevahenditele ja eritellimusel toodetele.
6.6. Juhul, kui saabunud toode ei vasta tellitud tootele on Teil õigus toode tagastada ning kõik sellega kaasnevad kulud kannab Taivoster Baltic OÜ.
6.7 Tagastatud toote eest kantakse raha tagasi Teie poolt taganemisavalduses näidatud pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest.
7. Pretensioonide esitamise aeg
7.1. Kõigile ostetud toodetele kehtib tarbijale 2-aastane pretensioonide esitamise aeg.
7.1.1. Pretensiooni esitamise õigust reguleerib Võlaõigusseadus.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus nõuda toote parandamist, toote asendamist nõuetele vastava tootega või taganeda tellimusest ning tagastada nõuetele mittevastav toode.
7.3. Müüja ei vastuta:
7.3.1. Toodete transpordi teel tekkinud vigastuste eest.
7.3.2. Ostja poolt toote ebasihipärase kasutamise eest.
7.3.3. Kui toodet ei ole kasutatud vastavalt kasutusjuhendile.
8. Konfidentsiaalsus
8.1. Kõik Taivoster Baltic OÜ teatavaks saanud info, mis puudutab kliendiandmeid ning ostutehingute sooritamist (sh pangatoiminguid) käsitletakse konfidentsiaalsena ning antud info ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele.
8.2. Taivoster Baltic OÜ edastab ainult transpordiks vajaliku informatsiooni lepingulistele transpordifirmadele Teie saadetise kohaletoimetamiseks.
9. Pooltevahelised vaidlused
9.1. Kõik poolte vaidlused lahendatakse häid kauplemistavasid ning Eesti Vabariigi õigusakte silmas pidades.
9.2. Juhul, kui poolte vahelisi vaidlusi ei suudeta lahendada, on tarbijal õigus pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi (Tarbijakaitseamet) poole.
Tarbijakaitseameti tarbijakaebuste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja Teenuse osutaja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusaluse kauba väärtus on 30 või enam eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.
9.3. Tarbijal on võimalus esitada kaebus ka internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi (ODR-platvorm, Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) veebilehe http://ec.europa.eu/odr kaudu.